Informacja o kolejnej edycji „Międzyregionalnego Seminarium Rejestracji Stanu Cywilnego”, organizowanego w dn. 5-6 kwietnia 2018 r. w Tarnowie Podgórnym – seminarium zostało odwołane!

szkolenie,symbol

ODWOŁANE!

Uprzejmie informujemy, iż w dn. 5-6 kwietnia 2018 r. w Tarnowie Podgórnym k. Poznania (Hotel 500, ul. Poznańska 139, 62-080 Tarnowo Podgórne) odbędzie się kolejna edycja „Międzyregionalnego Seminarium Rejestracji Stanu Cywilnego”.

Seminarium organizowane jest w ramach działalności Ogólnopolskiego Porozumienia Organizacji Samorządowych (OPOS), którego Śląski Związek Gmin i Powiatów jest sygnatariuszem. Regionalne organizacje samorządowe zrzeszone w OPOS prowadzą w jego ramach szereg działań, między innymi w obszarze funkcjonowania urzędów rejestracji stanu cywilnego w Polsce. Efektem tych prac jest raport nt. „Stanu funkcjonowania urzędów stanu cywilnego w Polsce”, będący zestawieniem wyników badania, przeprowadzonego przez organizacje regionalne zrzeszone w ramach OPOS we współpracy z przedstawicielami Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, z inicjatywy Zrzeszenia Gmin Województwa Lubuskiego.

Organizowane w dn. 5-6 kwietnia br. seminarium kierowane jest do Kierowników i Pracowników Urzędów Stanu Cywilnego oraz wszystkich podmiotów, które na co dzień współpracują z tymi urzędami. Ideą przewodnią przedsięwzięcia jest wola utworzenia nowoczesnej ponadregionalnej płaszczyzny wymiany wiedzy, poglądów i doświadczeń między wszystkimi podmiotami odpowiedzialnymi za proces rejestracji dokumentacji w urzędach.

Dla zapewnienia jak najwyższego poziomu merytorycznego seminarium, zaproszeni zostali przedstawiciele instytucji odpowiedzialnych za sposób funkcjonowania urzędów stanu cywilnego. Wśród prelegentów obecni będą m.in. przedstawiciele Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwa Cyfryzacji i Centralnego Ośrodka Informatyki. Organizatorom bardzo zależy, aby organizowane spotkanie umożliwiło kierownikom i pracownikom usc zdobycie niezbędnej wiedzy do jak najlepszego wykonywania bieżących zadań. Spotkanie to będzie również okazją do zapoznania prelegentów z uwagami, poglądami i spostrzeżeniami pracowników USC, którzy na co dzień stykają się z praktycznymi problemami w funkcjonowaniu USC. Wszystkie przedłożone opinie chcielibyśmy wykorzystać do dalszych działań na rzecz rozwoju tego obszaru administracji publicznej.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w seminarium. Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w seminarium uprzejmie prosimy o zgłoszenie drogą mailową do biura ŚZGiP na adres nkrupa@silesia.org.pl, w miarę możliwości do dn. 9 marca br. (piątek). W przypadku pytań lub wątpliwości, osobą do kontaktu w biurze ŚZGiP w sprawie organizacji ww. wydarzenia jest p. Natalia Krupa, specjalista ds. działań organizacyjnych i informacyjno-szkoleniowych, adres e-mail: nkrupa@silesia.org.pl, tel.: 32 609 03 60.

 

Do pobrania

  • Plakat seminarium
    Data dodania: 2022-11-15 11:31 Wielkość pliku: 2 MB Pobrania: 171
Skip to content