Webinarium pt.: „Zasady urządzania loterii fantowych”

W dniu 14 września 2023 r. (czwartek) o godz. 10.00 rozpocznie się webinarium szkoleniowo-informacyjne pt. „Zasady urządzania loterii fantowych (od zgłoszenia aż do całkowitego zakończenia) – omówienie obowiązujących przepisów oraz konsekwencji karno-skarbowych i administracyjnych, mających na celu uniknięcie konsekwencji prawnych za naruszenie przepisów ustawy o grach hazardowych”. Współorganizatorem wydarzenia jest Izba Administracji Skarbowej w Katowicach. Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Izby.

Webinarium ma na celu prezentację przepisów w ww. zakresie i adresowane jest do pracowników urzędów miast i gmin oraz podległych im jednostek organizacyjnych (np. bibliotek, szkół, instytucji kultury, gminnych ośrodków sportu itp.), a także do przedstawicieli lokalnych organizacji pozarządowych z terenu województwa śląskiego współpracujących z samorządami, którzy w ramach swojej działalności podejmują się organizacji loterii fantowych, konkursów z nagrodami oraz innych tego typu inicjatyw.

W przypadku chęci udziału w ww. wydarzeniu uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie https://silesia.org.pl/formularz/formularz-zgloszenia-udzialu-w-szkoleniu-dot-zasad-urzadzania-loterii-promocyjnych-omowienie-obowiazujacych-przepisow-oraz-konsekwencji-karno-skarbowych-i-administracyjnych-szkolenie-wspolorganizo/  , w terminie do dnia 12 września 2023 r. (wtorek).

 

Skip to content