W dniach 28-29 listopada we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena odbędzie się II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23. Kształtowanie się przyszłości komunikacji w erze cyfrowej, zagadnienie sztucznej inteligencji i efektywny dialog z mieszkańcami to tylko kilka z wielu tematów zaplanowanych do prezentacji podczas tegorocznego Kongresu Local SoMe’23. Wydarzenie to poświęcone jest skutecznej komunikacji samorządowej.
Kongres jest współorganizowany przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety. Partnerami Kongresu są: Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS), Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS), Miasto Wrocław, Open Eyes Economy i Fundacja Miasto.
Local-SoMe’23 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją, polityką samorządową i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu. Kongres oferuje aż 5 ścieżek tematycznych i jest dedykowany przedstawicielom działów marketingu i promocji w miastach, rzecznikom prasowym, specjalistom ds. komunikacji i mediów społecznościowych, spółkom miejskim odpowiedzialnym za wdrażanie działań CSR, a także decydentom samorządowym i radnym.
Panele będą poświęcone przedstawieniu nowych możliwości i inspiracji oraz znajdowaniu najlepszych sposobów komunikowania się z mieszkańcami. Drugi dzień natomiast dostarczy praktycznej wiedzy, instrumentów i narzędzi skutecznej komunikacji podczas licznych warsztatów i szkoleń.
Serdecznie zapraszamy do udziału w Kongresie oraz do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach, które będą miały miejsce w trakcie tego wyjątkowego wydarzenia. To niepowtarzalna okazja do zdobycia wiedzy, nawiązania cennych kontaktów biznesowych i współtworzenia przyszłości komunikacji samorządowej. To znakomita okazja do odpowiedzi na pytania nurtujące społeczność lokalną i samorządową.
Zapraszamy do REJESTRACJI na Kongres. Program Kongresu znajduje się na stronie: https://localsome.pl/