W dn. 19 października 2023 r. (czwartek) w Sali Sejmu Śląskiego w Katowicach odbędzie się konferencja pt. „Rekomendacje dotyczące obowiązków jednostek samorządu terytorialnego związanych z wdrażaniem uchwały antysmogowej”, organizowana wspólnie przez Śląski Związek Gmin i Powiatów oraz Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Zaproszenie do udziału w tym wydarzeniu, które zostało rozesłane przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego do gmin i powiatów z obszaru województwa śląskiego, zamieszczamy poniżej. Zaproszenie zawiera hiperłącza do programu i formularza rejestracyjnego.
ZAPROSZENIE (z programem i formularzem)
Podczas konferencji nastąpi prezentacja dokumentu pn. „Rekomendacje 2.0 – analiza uwarunkowań dotyczących obowiązków jst związanych z wdrażaniem tzw. uchwały antysmogowej”, wypracowanego przez działający w ramach Śląskiego Związku Gmin i Powiatów Zespół ds. poprawy jakości powietrza, który został przyjęty przez Zarząd Związku na posiedzeniu w dn. 26 maja br. i rozesłany do gmin członkowskich Związku w dn. 31 maja br. Rekomendacje wraz z załącznikami można pobrać z naszej strony internetowej – zakładka Opinie, rekomendacje i inne pisma.