Zapraszamy do udziału w konferencji dla administracyjnych organów egzekucyjnych, która odbędzie się w dn. 19-20 października 2023 r. (czwartek-piątek) w Katowicach (miejsce: Centrum Konferencyjne, ul. Jordana 18 – Wydział Teologiczny UŚ, sala nr 401).
Konferencja organizowana jest przez Związek z inicjatywy i przy współpracy Prezydenta Miasta Katowice oraz Prezydenta Miasta Ruda Śląska.
Adresatami konferencji są przedstawiciele miast na prawach powiatu województwa śląskiego oraz spoza województwa – realizujący w imieniu prezydentów miast zadania organów egzekucyjnych. Program konferencji znajduje się w poniższym załączniku do pobrania.
Udział w konferencji dla przedstawicieli miast województwa śląskiego jest bezpłatny. Koszt udziału przedstawicieli miast spoza województwa wynosi 280 zł od osoby i nie obejmuje kosztów noclegu. Faktura zostanie wystawiona po konferencji. Informujemy, że organizatorzy nie zapewniają noclegu (rezerwacji miejsc noclegowych należy dokonać we własnym zakresie, proponowane miejsca noclegowe zostaną wskazane przez organizatora w razie zainteresowania po uprzednim kontakcie). Liczba miejsc jest ograniczona, w związku z tym możliwe jest zgłoszenie maksymalnie dwóch przedstawicieli miasta.
Zgłoszenie udziału w konferencji odbywa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego pod tym linkiem, w terminie do 6 października br. (piątek).
Osobą do kontaktu w biurze Związku w sprawach organizacyjnych jest p. Iwona Pragnąca, kierownik ds. obsługi struktur Związku (tel. 32 / 25 11 021, 32 / 60 90 363, e-mail: ipragnaca@silesia.org.pl).